Narancsos süti (tej és tojásmentes)


A jó öreg alapsüti narancsos verziója. Egy kis csokoládéval érdemes megbolondítani.


Hozzávalók a piskótához:
3/4  bögre finomliszt
1/3 bögre cukor
2 evőkanál narancslekvár
3/4 evőkanál sütőpor

a tetejére:
30 gr narancsos étcsokoládé 
1 evőkanál margarin
szórócukorka

A süti hozzávalóit keverjük össze, majd 200 fokon süssük készre. Én egy 14 centiméter átmérőjű formában sütöttem, így szerintem egy 2 személyes torta lett belőle.

A csokimázhoz egy edényképe raktam a narancsos étcsokit és a margarint, és fél percre betettem a mikróba. Összemelegítettem őket, majd alaposan elkevertem az összetevőket. Ráöntöttem a torta tetejére, kicsit eligazgattam, majd megszórtam színes cukorkákkal a tetejét.

Jól variálható recept. A következő verziókat mutattam be eddig:

Csokitorta
Csokis süti kiránduláshoz
Duplán csokis süti
Citromos - mákos krémes szelet